25 de març del 2013

Consells del Jurat - L'altra Marta


Hola a tothom! 
Doncs jo també em dic Marta, sóc il·lustradora i em dedico a dibuixar llibres per  a nens i joves. Sempre estic creant personatges, que han de tenir un caràcter propi que m'ajudi a explicar la història.
Per a mi també és molt important la roba que els hi poso. Com van vestits m'ajuda a concretar  la seva personalitat i això també us passarà a vosaltres, a través del vostre disseny i dels colors i estampats que trieu, ens podreu transmetre un munt de sensacions: alegria,tranquil·litat i pau, elegància i sofisticació, enyorança o espontaneitat, atreviment, seguretat... Els complements del vestit també us poden ajudar molt. 
El meu consell és que tingueu en compte,  a l'hora de dissenyar, el gran poder que tindreu a les mans a l'hora de triar quines d'aquestes sensacions ens voleu fer arribar, decidir cap  a on voleu anar... que es noti que s'hi ha pensat.


Però d' altra banda, no poseu límits a volar amb la imaginació i la creativitat, deixeu-vos portar pel joc divertidíssim que ens ofereixen els colors, sense por, decidint molt intuïtivament entre els milions de combinacions possibles!

Deixeu-vos guiar per la vostra pròpia sensibilitat, que els colors i les formes vibrin a través vostre, amb sinceritat. Així els vostres dissenys podran arribar a l'ànima de molta gent.
Estic segura que us en sortireu i fareu una gran feina!

Tinc moltes ganes de gaudir dels vostres dissenys, em sembla que serà mooolt difícil formar part d'aquest jurat,  em fa molta il·lusió!

 A passar-ho bé!

Que tingueu molta inspiració!
 
Marta Montañá 
Il·lustradora



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada